ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ КУРСАНТІВ ІНСТИТУТУ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ У 2022 РОЦІ
DOI:
https://doi.org/10.32782/msd/2023.2.22Ключові слова:
вища математика, інтерактивна доповідь, теорія ігор, локальний конфліктАнотація
У статті розглянуто особливості організації навчального процесу курсантів першого курсу з навчальної дисципліни «Вища математика» в умовах воєнного стану за умов невизначеності. Розглянуто використання однієї з педагогічних технологій, що дало змогу зменшити розрив між теорією та практикою, яка реалізована у вигляді інтерактивних курсантських доповідей із найбільш важливих та цікавих тем навчальної дисципліни «Вища математика».
Посилання
Овчинніков П.П., Яремчук Ф.П., Михайленко В.М. Вища математика : підручник : у 2-х ч. Ч. 1 / за заг. ред. П.П Овчиннікова. Київ : Техніка, 1999. 592 с.
Овчинніков П.П., Яремчук Ф.П., Михайленко В.М. Вища математика : підручник : у 2-х ч. Ч. 2 / за заг. ред. П.П Овчиннікова. Київ : Техніка, 2000. 792 с.
Вища математика : збірник задач : у 2-х ч. Ч. 1 / Х.І. Гаврильченко та ін. ; за заг. ред. П.П Овчиннікова. Київ : Техніка, 2003. 279 с.
Крушевський А.В. Теорія ігор : підручник. Київ : Вища школа, 1977. 216 с.
Шиян А.А. Теорія ігор: основи та застосування в економіці та менеджменті : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2009. 164 с.